Please wait, content is loading

Flow - A New Reality

/ DE CAMPAGNE

Voor de aankondiging van het evenement van ‘Flow presents Franky Rizardo in The Loft’ was een trailer nodig die zou opvallen tussen alle andere festivalcontent en die direct de aandacht van het publiek zou trekken. Uitdaging daarbij was om de unieke essentie van Flow en de unieke aspecten van de locatie in de A’DAM Tower vast te leggen. Lukt het om binnen de overvolle festivalsector iets te produceren dat onderscheidend en memorabel is?

/ AANPAK

We kozen voor een creatieve video die storytelling combineert met indrukwekkende visuele elementen. Om de essentie van Flow en de bijzondere locatie The Loft samen te brengen, maakten we gebruik van een dynamische lichttechniek om de ruimte in beeld te brengen, zonder te veel weg te geven. Deze technieken leidden de kijker als het ware door de locatie, wat we combineerden met beelden van de artiest. 

/ RESULTAAT

Het resultaat is een trailer video die buitengewoon goed heeft gepresteerd op social media, volledig op organische wijze. Door de unieke aanpak en opvallende visuals viel de video op tussen de massa festivalcontent. De teaser leidde tot een enorme hype rond het evenement, met als hoogtepunt dat deze binnen minder dan tien seconden volledig was uitverkocht. De video heeft zo bijgedragen aan het succes van dit specifieke event, en heeft de merkwaarde van Flow versterkt door te laten zien dat ze uniek en gedurfd zijn in hun marketingaanpak. 

Captivate audiences by amplifying brand messages 

Next Project